2008-07-04
 06:56:40

Jävla klantarsle..

Det är jag
Jag slått mig IGEN..

Det hände på jobbet då jag skulle lägga upp en sak på hyllan, bara det att den vägde 26 kilo ock hyllan den ska ligga på är ganska högt upp.. När jag sla ta sats för att få upp den på hyllan så är det en stor fet tung metallsak som sticker ut från en annan hylla ock självklart slår jag i mitt lillfinger i all denna fart.. AJ säger jag bara.. Så nu sitter jag med en svullen lillfinger :( *muttrar*

Borde anställa en doktor för mig.. Min oturshet verkar fortsätta!!

Jaja nu har jag jobbat natt ock precis nästan kommit hem, är trött ock ska försöka få lite sömn

Natti natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!